onsdag 12 januari 2011

Onsdag.

ok. nu har det fan gått förlångt. någon har sökt på "bunny borderline blogg" och kommit in på denna blogg?! herregud, låter som en blogg en uppmärksamhetskåt borderlinebrud med rosa syntetdreads skulle kunna ha? som typ har lite "porrig" stil med fula korsetter beställda från någon märklig, japansk sida?!


ska lägga ner denna blogg nu....skoja. kommer aldrig ske. detta är det närmaste jag och moa har en dagbok från 2010's vansinniga händelser!

(moa är förresten och dricker öl med sina genusar nu. jag sitter ca 200 meter därifrån, i soffan och skriver detta och SAKNAR henne. obs att jag träffar henne varje dag.)

igår var jag hemma hos en av mina bff's klara (jag och klara har ju också en blogg) som sa att hon brukar kolla denna blogg flera gånger varje dag och då blev jag så rörd och glad! är så chockerad att vi har läsaren eftersom denna blogg mest är någonting jag och moa själva sitter och skrattar åt under tråkiga stunder. men vi är såklart glada.

nu ska jag gå och ta mitt 23:e tuggummi för dagen. sväljer även tuggummin när jag tuggat klart dem. sunt.