söndag 14 november 2010

FARS DAG

åh, idag är det ju alla pappors dag ju!

jag och moa har verkligen världens bästa pappor. dom är riktiga velourmän och har inte ens uns machoness i sig vilket äger! vi älskar våra pappor och hoppas att våra framtida män kommer vara lika fina, även om det är svårt att tänka sig.

min pappa heter göran och är lång och har glasögon. han gillar naturen, litteratur, filosofi, film, musik och att laga mat och cykla på sin balla träningscykel. han gillar inte patriarkatet och dumma människor. han är den mest smarta och allmänbildade människan jag vet, han är en total besserwisser fast på ett kul sätt och har alltid varit min idol, vilket lett till att jag numer också är en besserwisser (vilket moa ofta får erfara). min pappa är världens snällaste och i princip all musik jag lyssnar på har han introducerat för mig. en gång var vi på kent-konsert. jag saknar min pappa jättemycket eftersom han bor i umeå och jag ju bor här i stockholm och ringer typ bara honom när jag behöver teknisk support. jaja, min pappa är iallafall bra på allt och världens snällaste och kan skitmycket om genus vilket gör honom till världens bästa man. JAG ÄLSKAR MIN PAPPPA!!!!