måndag 29 november 2010

JUST A SMALL TOWN GIRL

hej mina små snufsor!

observera att denna blogg EJ är nedlagd, jag och moa (mest moa, den lurarn) har varit väldigt dåliga på att uppdatera bara, men nu ska det bli ändring på detta. har SÅ många saker att skriva om, så många aprikosfärgade plagg att hata osv. har haft en märklig men rolig helg som avslutades med en supermysig *sofi fahrman* adventsmiddag med moa och klara igår. klara är en av mina bästa bästa vänner och hon sprider en ljuv aura av lugn och godhet omkring sig, så trots att jag och moa hetsade runt mest hela dagen igår så spred sig julens värme och kärlek sig inom oss när klara knackade på dörren!

några saker jag tänkt på på senaste tiden :

- att jag faktiskt, för första gången under dom fem månader jag bott här, saknar umeå lite! vandrade runt på östermalm ca 03.45 i lördags och pratade vitt och brett om norrlands många fördelar och hur "snälla" alla är i norrland? alltså va? jag tycker typ inte ens det, tycker generellt mer om människor jag träffar här i stockholm, men tror det var umeåpatrioten inom mig som väcktes till liv efter en lång tids ide! igår blev jag även lite tårögd på ica då de hade hjortronglögg!!

- att glee är den bästa serien! ALLA MÅSTE SE DEN *e ca 1 år efter alla andra*

- att min pedanta sida totalt har dött sedan jag flyttade ihop med moa, men att det är värt det. lille moa.

ok har tänkt på fler saker.. men har glömt dom nu. so long, blogreaders!!! :P;) ;D

haha skoja