lördag 6 november 2010

SNUPPOR

hur fint att jag får träffa två av mina umälovers i helgen? igår var lo hos mig hela kvällen och sov här, vi kollade chick flick med hilary duff och lo är den BÄSTA att kolla tjejfilmer med! hon reagerar precis som jag (dvs för mycket) på alla vändningar och så, typ brister ut i glädjesång när det går bra och sådär. åh, lo är verkligen en av mina finaste! och imorgon ska jag och klara äta brunch med cissi!

snart ska jag åka och barnvakta mina småkusiner, sedan ska jag nog ut men vet ej var...time will tell...skoja.

OBS! dock BÄST att moa ska med mig och min familj till toscana, florens och rom nästa sommar!!! jag dör hur fint det kommer bli.

nu är moas vän veronica här. hon är så underbar och gav mig ett jättefint armband som jag ska använda varje dag.

puss mina fans! om ni ser mig "i dimman" så ställer jag gärna upp på kort, dock inga smygfoton!!! *kissie*