torsdag 4 november 2010

GRANNSÄMJAN

asså orkar ej mig själv vissa stunder. igår väntade jag på att moa skulle komma hem från jobbet för vi skulle ut sedan och jag var pepp (SKOJA SKULLE ALDRIG SKRIVA "PEPP" SOM NÅT ANNAT BEYOND RETRO-OFFER) ad på hennes ankomst. så när jag hör någon "rassla" med hissen ute i trapphuset så hoppar jag upp från stolen, springer ut i hallen, sliter upp dörren och ba "WOHO MOA". synd bara att det inte var moa. det var min galna gubbe till granne, han som brukar rasta sin katt i koppel i trapphuset (what's up med det??) och han kollar verkligen på mig som om domedagen vore nära. det dumma är att jag inte ba "åh förlåt jag trodde det var min sambo" utan jag blir heeeelt stel och ba *drar igen dörren*. så nu tror ännu en granne att jag/vi är freaks. jaja.

dock att jag lyssnat på robyns indestructible ungefär fyra timmar idag? bryr mig föga om andra låtar för tillfället..