måndag 6 december 2010

02.29

saker jag aldrig kommer bli :

- en "skön" person som ba tar seden dit den kommer och gillar att sova på soffor och dylikt. nej, är stel som få och kollar ca 129 "gästkommentarer" innan jag bokar hotell (obs detta är ett arv från min pappa som endast köper "bäst i test" och prenumererar på "råd & rön")

- en sådan som "tar dagen som den kommer". planerar allt och har en livsplan som sträcker sig 15 år framåt i tiden, minst. kan jag inte svara på frågan om var jag kommer befinna mig om två år blir jag sjukt stressad.

- harmonisk.


saker jag aldrig kommer sluta vara:

- cynisk. obs tycker ej det är "coolt" att vara det, men kan ej sluta.

- en besserwisser. detta får moa ofta erfara här i hemmet, vill jag lova! vet att det ej är en särskilt bra egenskap, men can't help it, försöker dock bättre mig. min vän victor är dock exakt likadan, så vi beefar ungefär 20 % av tiden. älskar honom ändå.



P.S en sak som är rolig : människor som anser sig vara "psykopater" för att de gjort något test på internet????