måndag 6 december 2010

UNNASAJ

alltså, jag och moa (mest jag tror jag) älskar ghazal amin sedan fashionmuslimetternas tid! har dock aldrig mött denna människa, men i lördags spelade hon skivor på nu! där jag och moa var. eftersom moa också såklart gillar denna coola tjej så bestämde vi oss för att gå och ge henne en kärleksförklaring! moa var mycket självsäker och typ slet mig över dansgolvet och fram till dj-båset (hej kan det finnas ett töntigare ord eller?)

och här kommer det roliga. eftersom moa är en petite lady så KASTAR hos sig helt sonika upp så att hon liksom ligger lite lutad över båset, samtidigt som hon - konstpaus - LOCKAR på ghazal med pekfingret, ni vet, sådär "förförisk" samtidigt som hon med len stämma kuttrar "ghazaaaaal". höll på att dö där och då. är min bästis genial eller vad? ghazal såg ju lite chockad ut, men när vi förklarade att vi älskade henne och hennes fd bloggy så blev hon mkt glad. så det var värt det.