torsdag 5 augusti 2010

AW 10/11

störningsmoment : folk som redan i början av augusti ska börja gnälla om att det "snart är höst". praktexempel i "bloggosfären" (alltså dagen jag använder det ordet på allvar, haha orkar ej) är typ kenza och sandra beijer. jag vet att jag sagt detta förut, men jag tycker verkligen att om man nu verkligen HATAR hösten/vintern (som utgör typ mer än halva året) så fruktansvärt mycket så står det liksom en rätt fritt att söka sig till ett land där årstidsförhållandena ser annorlunda ut. särskilt irriterande är det när rika människor gnäller, för de skulle liksom ha råd att flytta till karibien. men gör man inte det så får man liksom suck it up och inse att sverige = kallt.

jaha. idag ville jag slå folk på mitt jobb. GUD vad jag saknar mitt förra underbara jobb på polarn & pyret. min chef + mina arbetskompisar var så fina och det var så kul att sälja fina barnkläder.