torsdag 26 augusti 2010

PRINCE OF PERSIA *ler*

haha, alltså jag tror verkligen sverigedemokraterna skulle hata mig SÅ mycket. för det första klådde jag och moa upp en sverigedemokrat verbalt vid valstugorna vid plattan i måndags. detta var mitt livs ögonblick i en politisk debatt! han blev så fruktansvärt utskämd och avslutade vår diskussion med "ja, jag vet inte" *darrande stämma* . haha vilket jävla offer.

(dock tror jag sverigedemokraterna TROR att jag skulle kunna vara en potentiell väljare. är blond och blåögd + noll pigment, så har verkligen the aryan look så att säga. men skenet bedrar!!! ok, är visserligen höger, men tillber gudde schyman varje morgon. *ambivalent tjej*)

men framförallt så är ju min högsta dröm en persisk eller arabisk man! (eller okej, fransman fungerar också...) älskar nämligen den typen av utseende, tycker det är så himla fint + att jag vill ha den stora, matlagande och vilt dansande släkten som följer med! okej, låter fördomarna hagla här, men drömmer verkligen om en stor, bullrig släkt som lagar kryddig mat!

mitt mål innan året är slut ska vara att ha lyckats med detta. eftersom det bara är killar från mellanöstern som raggar på mig här så har jag stora chanser att lyckas.