tisdag 10 augusti 2010

black panther

jehovas är och härjar utanför dörren. SKA EJ ÖPPNA! hatar dessutom när folk knackar på dörren,blir jätterädd! har bara en sak att säga: tack gud för kikhålet. ingen otäck fläbbig man ska få inträda lägy utan min tillåtelse.

Snart ska jag åka och jobba för cancerfonden (som inte är cancerfonden men jag kallar det cancerfonden ändå för att det är Nästan cancerfonden. alltså ja..). detta är en big day today = ska kanske få sparken som ca 80 % som jobbar där!!!! nejmen, grejen är den att man ska ringa till snåla offer som skriker "JAG BRYR MIG INTE" och be dem skänka pengar. Och lyckas man inte få in några pengar, så kan man ju såklart inte jobba kvar.

känns på riktigt "spännande". värsta drama. om jag inte tvingar folk att skänka tillräckligt mycket måste jag slänga in skjorty och avgå. HAHA. känner dock inte supersorg, eftersom detta innebär mer pysselfix med mina skjortor som jag håller på att "göra om" och mys med sambo.

mvh freak of nature