torsdag 26 augusti 2010

MIRAKELKURER

har ingen frukt hemma, vilket typ aldrig hänt tidigare. tror alltid jag ska få skörbjugg och aids om jag inte äter ett visst antal färska frukter varje dag. så i desperation äter jag nu...en morot. den smakade trä. snälla låt csn komma snart så jag har råd att köpa dadlar och passionsfrukt!

häromdagen pratade jag och moa om att allt "nyttigt" man äter äter man för utseendets skull. alltså, äter jag mandlar tänker jag inte direkt att "gu vad detta smörjer mina vener inifrån" utan tänker ENBART "oj vilken vacker och skimrande hy detta kommer ge mig". och liksom, äter jag godis tänker jag inte på att jag kommer få i mig kemikalier, utan på att jag kommer få dålig hy och slappa ben.

undrar om detta innebär att jag är utseendefixerad.....haha, som om det var en nyhet.