tisdag 28 september 2010

IDOL

tittar på idol. förstår inte ens själv varför jag gör det, känns som att det kan vara kombinationen av att jag är ensam hemma + att jag knappt kan röra mig (fatta att det kan ta TRE VECKOR innan denna stukning är läkt!!!)

nu fick en tjej precis presentera sig...asså : "jag har alltid varit väldigt fascinerad av japan och asien...bland annat så betyder "neko" katt"

förlåt men jag KLARAR inte "att vara intresserad av asien"! jag menar, jag älskar ju frankrike av hela mitt hjärta men helvetet skulle frysa till is snarare än att jag skulle sitta i idol och ba "ja, jag kan ju en del franska..bland annat så betyder "chat" katt" det skulle aldrig ske. tror dessa människor har en obehaglig föreställning om att asien är "exotiskt" vilket det EJ är. inga länder/världsdelar är exotiska these days eftersom internet = källan till att veta allt om allt.

update : okej nu kommer ett annat offer som heter varg i efternamn och därför har tatuerat in en varg insvept i en kåpa (?) på axeln......