fredag 24 september 2010

PRADA s/s 11

oki, ligger med stukad fot (don't even ask..) i soffan, har legat här i 24 timmar nu förutom dem timmar då jag sov. snart kommer mina kära vänner fredag och jullan från umeå, och här ligger jag som en krigskrymplig, är så arg nu. ska därför avreagera mig här på bloggy!

SAKER SOM GÖR MIG ARG:

1. pradas s/s 11. bara för att det är miuccia är det fan inte bra, lär er. tröjor med apor??? vill äga typ tre plagg från hela visningen. alla svarta och orange. enda "färgerna" jag gillar.

2. att jag kommer behöva ha låga skor i en vecka på grund av denna vansinniga stukning. vill inte. känner att min själ förtvinar och blir lika kall som jimmie åkessons hjärta när jag inte får ha mina heels...

nu är maten klar skriker moa så jag hinner inte skriva mer!

p.s. när jag stukade foten och skulle berätta för moa uttryckte jag mig såhär : "jag jagade efter barnet så den inte skulle springa ut i vägen men sen gick nåt snett..." varpå moa flinar som fan och ba "ja, BOKSTAVLIGEN". bästa ordvisten men jag blev så förnärmad.