måndag 25 oktober 2010

alltså ok..

klockan är 08:09 i svennetid. Mill är på universitetet och gör tenty (TEVIL; DET KOMMER ATT GÅ BRA. DU VET ATT SYSTER FATIMA ÄLSKAR DIG) nu. Eftersom jag inte vaknade när hon åkte så trodde jag att hon var hemma när jag vaknade. Detta är en ständigt återkommande situation i lägenheten, då någon har gått utan att den andra vet om det så då ligger man och pratar med den andra, som inte svarar och så blir man sjukt förnärmad. Roligt när man märker det sedan dock. ba jaha sambon var EJ HEMMA och nu ligger jag och pratar helt för mig själv i lägy. nu har jag JÄTTEBRÅTTOM. skall bege mig till vårdcentralen för att få den starkaste hostmedyn. Orkar ej denna hosta längre. Orkar ej att jag hostade så mycket igår inne på Ica att jag blev tvungen att gå till kylen och på plats dricka en hel apelsinjuice.