lördag 2 oktober 2010

Min vackra sambo!

eftersom min vackra sambo moa nu är hemma i umeå och härjar med vodkan så tänkte jag skriva en liten kärleksförklaring! moa är världens finaste och mitt livs kärlek och min bästa vän sedan vi hade blöjor. hon är liten (15 centimeter kortare än mig!) och har en mycket skarp lugg som hon trimmar med kökssax. hon har väldigt många skjortor och tycker om sitt dragspel och att sitta på balkongen och spana på globen! nu när jag har varit (är fortfarande...) handikappad så har hon tagit hand om mig så fint, hämtat te och diskat all äcklig disk så jag inte ska behöva stå upp så mycket.

det bästa med moa är att hon är så smart, rolig och tokig på olika sätt, man vet liksom aldrig vad hon ska hitta på. *ler finurligt* *skoja* och det ALLRA bästa är att jag aldrig blir less på att umgås med henne, jag vill vara med henne hela tiden hela mitt liv! det sämsta är att hon ibland glömmer att byta toapappersrulle. inget annat.

min sambo är bäst i hela världen och jag vill att hon ska komma hem NU!