söndag 31 oktober 2010

HELGEN

fredags : jag och moa var på hemmafest på gullmarsplan hos moas vän oliver! det var roligt och det fanns även - fyndigt nog - oliver som man kunde äta där!

lördags : bakfyllans vedervärdiga dag (fast sen åkte jag och åt middag med klara och det var jättefint)

men alltså. har ALDRIG tidigare upplevt en sån bakfylla. jag och moa låg på riktigt och SKAKADE i våra sängar tills typ 5 på eftermiddagen. förstår ej hur det kunde gå till. det kändes som att vi levde i ett fattighus under digerdödens tid och väntade på att pesten skulle ta oss!

förresten, en observation jag gjorde idag på tunnly : HUR äckligt är det inte med drickyoghurt? alltså, jag har tyckt att det är vidrigt ca för alltid, men just den där fräna doften som luktar både surt och typ nån artificiell fruktsmak samtidigt...uäh.