tisdag 5 oktober 2010

där satan har sin tron

hej moa här, den gamle bloggfossilen som ska skriva här igen för en gång skull!!!

är tillbaka i det ljuva stockholm och lägy efter att ha härjat en helg i umeå. hur kul som helst!!! Det mest komiska var när jag skulle flyga från umeå till stockholm och piloten sa:
"om ni undrar varför planet står stilla så är det för att umeå har ett väldigt rikt djurliv, och nu sitter det några kråkor på banan här framför, så vi har kallat på en patrull som ska komma och skrämma bort dem"


vet inte vad jag ska skriva. men nyss kom jag hem från jobbet. Idag på jobbet fick jag en bibel i fickformat av min arbetskompis! min favoritmening i bibeln:
Jag vet var du bor - där satan har sin tron.
HAHA!!!! alltså bibeln är fantastiskt rolig, skrattar hela tiden av den. älskar allt som har med jävulen och satan att göra. hur roligt som helst.

fick nyss ett sms av min sambo som har stapplat iväg till fotografiska! hon skrev att det fanns ett foto på människor gjorda av ostbågar. hur fantastiskt, det är en avbild av oss!!!!

Nu ska jag dricka te för jag fryser som satan.