lördag 24 juli 2010

apoteket I love you

nu jävlar så har man besökt apoteket igen!! alltså vilda medelålderstanten som härjade där inne efter kondomer...

scenario:
den korta korpulenta medelålderstanten står vid kondomhyllan och grubblar. sedan vänder hon sig om till en ung kille som jobbar där och säger: jag ska köpa kondomer, vilka är bäst?vilka ska jag köpa?
han: öhh..hmm...ööh...alltså, det beror ju på vad man tycker om.
tanten: men alltså.. FINNS DET INGEN KVINNA SOM JOBBAR HÄR??
han:ööh...

och sedan försvinner tanten ett tag för att sedan dyka upp vid kön till kassan och vråla över allas huvuden: ÄR DET BRA MED KNOTTRIGA????????????


alltså älskar stockholm.

i alla fall så köpte jag en ny hostmedy. denna gång en ny variant! den skulle vara extra bra mot rethosta, tydligen. var ju såklart desperat så direkt jag kom ut från apoteket öppnade jag flaskan om började klunka...alltså...SMAKEN! HERREGUD! SÅ VIDRIGT! fans egna häxdryck! kände bara för att kräkas upp allting men man är väl en anständig människa.. aja. är sjukt besviken, för den andra hostmedyn kunde man ju rent av lustdricka för att den var så god.

har även köpt rulltårta till min sambo som jobbar på grönan ikväll! och sedan har jag också hyrt en dokumentär. nu när jag är sjuk är dokumentärer allt mitt liv kretsar kring.