torsdag 8 juli 2010

FROM PARIS TO BERLIN

åh minns ni den coola låten? minns dock bara "from paris to berlin" och att den typ spelades 2006 på dåliga fester..

satt nyss och "tänkte" (moas favvosyssla, ibland när jag går in i köket och kollar in i hennes rum så ligger hon på sängen och ba "hej jag tänker") och insåg att jag måste flytta till paris. don't get me wrong, jag har bara bott i stockholm i två veckor och har inga planer på att lämna denna stad inom de närmsta åren, men någon gång måste jag flytta dit. älskar frankrike för mycket för att typ "turista" där en gång om året + vill ej bli som typ sandra beijer när det gäller new york, typ romantisera staden som fan och vara "ledsen" att man inte bor där. liksom, flytta dit då för fan? åh vad den grejen stör mig, folk som jämt och ständigt klagar på att bo där de bor men aldrig får stjärty ur vagnen (har glömt det riktiga uttrycket) och faktiskt flyttar?? okej, finns väl en ekonomisk aspekt, men i typ beijrans fall lär ju den aspekten inte vara så betydande....

ska nu diska och sedan städa och sedan beundra min tilltagande solbränna i spegeln! har börjat se "amerikansk" ut, tänk typ blont hår, lätt gyllenbrun hud och jeansshorts