torsdag 29 juli 2010

SYSTER FATIMA OCH SEXIGA MADONNA

jag och moa har, som ni kanske vet, en viss fixering vid att skapa alteregon och spela olika rollspel med dessa karaktärer (vi körde bland annat stenhårt på vårt låtsasland "fantasia" tills vi var typ tolv år..)*psykakuten nästa* *dissociativ personlighetsstörning* och nu har moa fått ännu ett alterego : syster fatima!

sedan jag skaffade blont hår + flyttade till stockholm har antalet individer av det manliga könet som visslar/raggar/ropar efter mig ökat med ungefär 10000% (tror att jag och moa på fullt allvar blev stoppade typ 9 gånger när vi gick från t-centralen till f12...). vad jag tycker om detta är egentligen en helt annan diskussion, men hittills har det varit rätt harmlöst. av någon anledning är dessa killar nästan ALLTID invandrare, och jag och moa funderade ut en teori kring varför de oftast visslar på mig och inte på henne. vi kom fram då fram till att det beror på att jag har blont, långt hår och rätt tighta kläder. (alltså, har inte på mig 'stoppad korv'-klänningar, men moa klär sig typ i stora skjortor och olika "sjok" så jämförelsevis. moa har även kort, svart hår i page *hon e så fin* *bästisar 4-evah* *älskar du* *hoppar du så hoppar ja*)

hursomhelst, detta är vår (min) briljanta teori :

"alltså, när de ser dig så tänker de nog att liksom 'hon ser ju ungefär ut som syster fatima där hemma'"


så nu är moa SYSTER FATIMA. om ni scrollar ned några inlägg kan ni se hennes egna beskrivning av sitt nya alterego!

men inte nog med detta, även jag har nu ett nytt altergo : SEXIGA MADONNA.
sexiga madonna bangar inte på att visa lite hud, hon solar sig i en teeny weeny string bikini, badar i sololja och har monterat upp en strippstång som hon kör pole dance med varje dag!


(vill man intellektualisera kan man se madonna-alteregot vs. fatima som någon form av hora/madonna-problematiken förkroppsligad, men nu väljer vi att inte göra det, ok?)

p.s syster fatima och sexiga madonna kommer hittills bra överens, tackar som frågar.