tisdag 20 juli 2010

hostan del 2

vik hädan, du onda hosty.

Har nu varit och införskaffat hostmedicin till mig och min sambo. stövlade runt i city i cirka två timmar innan jag hittade apoteksatan. ååh dog typ av glädje när jag väl hade hittat och stod vid disken. tanten ba är det slemhosta eller torrhosta och jag ba alltså det är allt ge oss något bra. hon ba ok...

och nu har vi alltså fått en hostmedicin som smakar SALTLAKRITS. vi sitter vid skrivbordet/köksbordet och shottar och shottar. herregud så god denna ljuva medicin är. hoppas bara att den börjar verka snart!!

blev förresten frågad på t-centralen om jag kunde köpa ut ciggisar till en pojke. alltså haha.

han ba: du är över arton va?
jag: näää.... va... joo... ja, det är jag *slemhostar med dimmiga förvirrad ögon*
han: okej... alltså.. skulle du kunna vara jättesnäll, om du har tid, och köpa ut cigg till mig?
jag: *torrhost* alltså jag måste hem till min sambo med hostmedicin
han: öh okej
jag: *springer med hostmedicinen i högsta hugg in i tåget*