onsdag 7 juli 2010

SMHI ÄR MIN BÄSTA VÄN *bästisotrogen*

det är visst ENBART jag (linnéa) som håller kinamaten kokande nuförtiden! moa är alldeles för upptagen med att ringa och pracka på tanter tanttidningar och smeka sin nygjorda kotaturering (den ser ut som en tjur egentligen, men don't bring it up, tips för ert eget bästa) för att skriva här, UPPENBARLIGEN

näe, det är inte bara moas lathet, situationen ser ut som sådan att moa har börjat jobba som telefonförsäljare medan jag börjar på gröna lund (fick jobby!!)först den 19juli, så fram till dess är jag lyxhustru! tillbringar dagarna med att typ dricka "kaffedrinkar", sola på balkongen och lyssna på "somrig" musik samtidigt som jag typ har bikini och hela min kropp glänser av solskyddsfaktor 30 som luktar kokos och tropiska frukter! luktar ungefär som en gigantisk kokosboll, sexigt om man går igång på den typen av dofter..which i don't...alltså vad är ens grejen med att ALLA solrelaterade produkter ska lukta "exotiskt" av typ kokos och papaya? ba nä, bara för att det råkar vara juli och 25 grader så innebär inte det att jag vill befinna mig på robinson-ön, smuttandes på palmhjärtedrinkar eller vad fan det var de brukade dricka....gud vad jag tappar konceptet nu

idag köpte jag en neonrosa aa-bh. ska ha den under ett löst sittande acnelinne när jag fått lite mer färg *elin kling*