söndag 20 februari 2011

fyllot.

Hej bloggy.
Alltså kvällen igår.. Jag och Tevil var så vansinniga, så förbannade. Herregud. Lazy (mitt lazy-eye, som jag presenterat i tidigare inlägg) var seriöst helt uppspärrat av en inre galenskap. Detta ledde i alla fall till att jag tog till flaskan ganska rejält. Brukar ej SUPA men alltså, igår söp jag och söp tills jag tappade bort mobilen i lägenheten och hängde över toastolen. Sedan däckade jag med degigt fyllefejs och drömde att jag blev flintis. När jag sedan vaknade imorse och kollade mig i spegeln så insåg jag att den synen typ är det roligaste jag varit med om..Hahaha alltså häxorchen nr1.

Nu är jag sugen på att baka en stor och flådig kaka, men vet att det inte kommer att hända eftersom att jag, varje gång jag ska baka, alltid misslyckas och det slutar med något helt annat än vad det var tänkt att bli. Ofta är det otäckt.

Dock att Bright Eyes är världens bästa musik. HEJDÅ /fyllot