onsdag 9 februari 2011

HERREGUD

chocken när jag och moa upptäckte att vi har prenumeranter på bloggy?!
jaja, det är ju bara roligt!

ALLTSÅ. måste berätta om ett scenario som utspelade sig i palatset (dvs moas rum i lägenheten) igårkväll. jag hade en fantastisk choklad i kylskåpet, handvispad av belgiska chokladmakare osv (skoja det var ICA blockchoklad) som jag på grund av min OTROLIGT givmilda och osjälviska själ tänkte dela med mig av. så jag slänger fram den ur kylen och ba "moa du får smaka av denna" *gla i hågen*.
moa stelnar till. jag kollar ner på chokladen och inser att flera bitar fattas. moa, den snikna lilla bönan, hade alltså redan snott :( :( :(

obs att hon såg mkt skyldig ut och bad om ursäkt, men asså snopenheten i att vilja vara SNÄLL och "dela med sig" för att inse att personen redan hänsynslöst stulit av en??????

annars är läget här bra. jag försöker ta itu med den "persiska situationen", dvs försöka lära mig irans jävla alfabet en gång för alla....går ej bra. moa pluggar och när hon inte gör det så sitter hon i palatset med datan i knät.