fredag 11 februari 2011

HEJ IGEN

alltså ser ni hur mkt vi uppdaterar nu?

SAKER JAG SKA GÖRA IDAG:

- plugga mode och persiska
- köpa vin LAGLIGT *denne glädje tar aldrig slutt*
- dricka detta vin med anna + gå på rebban och fiona på marre larre
- försöka städa, dvs rafsa lite med nån trasa på diskbänken..orkar ej

hallå! nu är moa och tatuerar sig förresten, det ska bli ett träd. jag och moa satt igår och gögglade "child tattoos gone wrong" och alltså, det var inte vackert. såg bland annat ett barn som såg EXAKT ut som tjejen i exorcisten mixad med ett troll.

obs att jag är SÅ sugen på att bli kär just nu! jag och elina pratade om det igår, asså det är nog "våren" som gör det *kollar ut på snöstormen*. det är på den nivån att jag sitter på weheartit.com (hatar den jävla sidan)och kollar bilder med - håll i er nu - taggarna "couple" och "love".........................