tisdag 15 februari 2011

unis dåliga attityd

Hatar mig och min attityd ibland. Tänkte: Hemtentan är nästa vecka och det löser sig. OCH sedan koller jag på schemat.. SATN, den är till i övermorgon. Jag måste spotta ur mig SEX sidor med enkelt radavstånd om tre ämnen jag inte vet något om. Snacka om en förlamande stress jag känner just nu...

Sitter på uni med godis och Loka. Men har väl fått feber av stress eller något för jag dallrar av köld. Kollade även mina ögon i en spegel nyss och de såg ut att ha en inre eld i sig. Nu pratar jag inte om någon kampglöd, utan detta är frågan om sprängda blodkärl som eldsflammor i mina ögon + att de hänger av trötthet. Har ju även ett lazy eye som jag kallar "Lazy". Och Lazy har som sagt sett bättre dagar..

Unis datasal är rolig. Såg nyss två utbytesstudenter kolla klipp på youtube samtidigt som de nöjt mumsade ur en chipspåse. Man ba: åh.kul nöje på uni.

ps. Tycker uni har dålig attityd. Ds.