fredag 11 februari 2011

Stockholm/Paris

Åh, alltså jag har verkligen PMS just nu. Började precis gråta en stilla, tacksam gråt över alla mina fina vänner. Ni vet, när det känns sådär att man liksom undrar vad man gjort för att FÖRTJÄNA dessa människor. Det bästa är att jag har nästan alla mina bästaste bästa vänner här i Stockholm nu. Fast inte Julia, och henne saknar jag mycket minsann.

OCH SEN! Sen började denna gråthagga komma igång riktigt ordentligt, när jag insåg att jag ju har vänner som t.o.m vill BO med mig??? Asså den kärleken???? *dör*
Nu bor jag ju med Moa, mitt hjärtas sång och glädje, och sen, om ett år, så ska jag ju flytta till Paris med Klara! Och då ska Elina flytta till Berlin med Siggan och Moa(inte min moa, en annan moa), så ska vi hälsa på varandra, gud så himla fint. Och jag och Klara ska leva sjukt klyschigt franskt liv och köpa baguetter och bakelser hela tiden. Åh vad jag blev glad nu!

Vad Moa ska göra är det ingen som riktigt vet, inte ens hon själv. Det lär väl bli något vansinnigt, haha.

P.S. Blev sjukt otaggad på att vara kär nu, vill bara vara med mina fina VÄNNER som aldrig sviker!!!!!!