torsdag 17 juni 2010

bomby

tja bloggyyy. Idag höll vi, dvs jag moa, på att köra in bilen i en vägg!!

händelsen:

vi hade just parkerat på den mest perfekta platsen i parkeringshuset.(Den mest perfekta platsen är alltså den som är närmast betalningsapparaten, varför anstränga sig i onödan?).

så när vi står där med bilen igång drar jag åt handbromsen, men glömmar att lägga ur växeln. Mitt i allt så byter skivan track till KIDS av mgmt. Och eftersom vi ÄLSKAR den låten så vänder jag mig mot mill, som i sin tur vänder sig mot mig och ler kärleksfullt SAMTIDIGT som jag släpper bromsen. vilket får bilen att KASTAS fram mot väggen i en vild fart!!! Men tacka fan för handbromsen i alla fall för bilen stannade FEM CM från väggen. FEM CM. VAD ÄR ODDSEN?

har typ aldrig skrattat så mycket. Det ekade genom hela parkeringshuset och några tanter tittade på oss som om vi var freaks of nature!!!!