tisdag 15 juni 2010

NOKIA 3510i

jag har en väldigt gammal mobil, och med det menar jag inte en mobil från 2009, utan min mobil har jag haft sedan jag var tolv år, så den är gammal på riktigt. den har knappt färgskärm, och kamera finns liksom inte på kartan, när någon skickar mms måste jag gå in på datorn för att se dem, så ni förstår vilken nivå detta ligger på!

hursomhelst, många tycker det är roligt på ett litet retrocoolt sätt att jag har en så gammal mobil, och jag tar ju inte illa upp när någon skrattar åt den på ett SNÄLLT sätt *tror min mobil har känslor*

MEN!!!! när någon börjar håna mitt bristande teknikintresse och min gamla goding till nokia blir jag redigt arg.

så nästa gång någon yttrar ett ont ord om att min mobil skulle vara so last season (alltså vad känns mer last season än just det uttrycket???) så kommer jag att gå till verbal attack! *the pen is mightier than the sword* *inte*

MIN MOBIL ÄR FAN INTE MER LAST SEASON ÄN DIN HORRIBLA, KEDJEBEKLÄDDA HM-URSÄKT FÖR EN BALMAINKOPIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!