onsdag 23 juni 2010

KOKA-KOLA VEINS.

alltså, den stress som omgärdar denna flytt är nästan ett skämt. om någon som känner mig hälsar på mig på stan men jag inte svarar, så beror detta på att jag har ett extremt tunnelseende och upprepar "hemförsäkring, elavtal, hämta soffa i saltsjöbaden" likt en vilt religiös som talar i tungor! så ta ej illa upp.

idag när jag skulle kliva av bussen lyckades min klack haka fast i det där "stålet" som typ är på trappstegen i bussen så att jag skrikande STUPADE ut genom bussen och landade förödmjukad på asfalten. typ en meter ifrån mig står en ful gumma och skrattar elakt, tycker ju att det är gamlingar som borde känna sympati i dessa stunder, de som halkar runt på isiga gator typ 7 månader om året?! men icket. gick och köpte godis och ostbågar (vem är förvånad...) som "plåster på såren".