söndag 20 juni 2010

brölliset

ändå att brölliset var jävulens fint igår. jag har absolut ingen djup relation till vickan eller daniel, brukar mest skratta åt deras roliga smil på löpsedlarna, men alltså, jag blev STOLT och RÖRD. hur fina var de inte!! åh. jag vill också gifta mig nu. fast bara med daniel och vickan. ingen annan!!!

aja. jag grät i alla fall inte. Det gjorde dock min mamma. halvlåg i soffan och snörvlade med droppande tårar. hur gulligt, älskar min mamma. Dock har jag lite jobbigt med stämningar som ger känslan av för mycket perfektion. så mitt under den ljuva romantiken kunde jag ju inte låta bli att reflektera över huruvida vickan kanske skulle ligga bakis imorgon iförd sina menstrosor och en urtvättad t-shirt samtidigt som hon skulle vräka ostbågar till Daniels snarkningar (han skulle nämnligen ha däckat av för mycket sprity).

min lillasyster blev dock hetsig och vrålade: Moooaaa, förstör inte STÄMNINGEN!!!

och jag ba hoppas vickan snubblar på det fem meter långa släpet. nejmen åååh. ändå fint. trodde aldrig att jag skulle bli rörd över något som kronprinsessans bröllop!!!

puss vickan och daniel. kärlek! ostbågar! dragspel!