torsdag 10 juni 2010

kräla

Nu har jag precis kommit hem från Mills studentmottagning. HERRGUD, hur fin är inte min tjej!!! Jag är så stolt!!

Dagen till ära hade jag min illgröna kavaj och tio centimeter höga kilklackar.

Allting var himla fint och alla studenter var så glada. Kan även berätta att jag RAMLADE/KRÄLADE/RASADE utför en trappa på torget. Jag gick och tänkte på annat och helt plötsligt kom det fyra trappsteg, vilket jag absolut inte var beredd på. Detta fick mina höga skor att gunga vilt och okontrollerat tills jag ramlade på trappen och krälade/rasade utför tills jag stannade vid en stor blomlåda innehållande lila blommor till extrapris.
Antar att jag med min illgröna kavaj såg ut som en utslungad spya i farten.
Det roliga i det hela var att jag var helt knäpptyst under händelsen medan min lillsyster stod och skrek i bakgrunden. Senare sa hon att "det såg ut som att du skulle bryta benen, dina små ben de ba sladdrade helt okontrollerat och böjdes som gummi"

fick dock fett ont i knäet. men man vill ju gärna låtsas som ingenting eftersom detta kanske inte är höjden av värdighet, så jag reste mig helt enkelt bara upp och fortsatte gå. Kan dock inte sluta skratta åt denna händelse. Det är kanske inte vem som helst som har krälat utför en trapp mitt på torget inför hela umeå ögon!!!!! *försöker tänka positivt*