måndag 14 juni 2010

BULLETPROOF (OH BABY YOUR TIME IS RUNNING OUT)

JUST NU: kollar filmer från min student och är redan sentimental. jaja.

jag och moa är kassa på bloggy these days, men vi PACKAR (och då menar jag hardcore-packar, har fått whiplashskador av allt jag burit idag tror jag *life is hard* *myser på min balkong i innerstan med ett glas vitt* *är ej ironisk*) så bloggen är inte prio nummer ett just nu, vilket den ALLTID annars är!!!!! den dagen jag får barn kommer jag glömma dem på förskolis för att jag hetsar hem till bloggen...

nu ska jag se top model och ringa moa. sen ska jag skjuta mig själv och posta resterna till dumma personer.

FULA SAKER IDAG:

- minimarket (denna är stående. särskilt nyckelpigetröjan/klänningen...*spyr*)
- killar (denna är också stående)
- hemförsäkring.