fredag 25 juni 2010

HOBO CHIC

jag och moa hatar bloggar där ungefär 60 % av alla inlägg består av "jag vet att jag är dålig på att uppdatera"-inlägg, that's why vi knappt skrivit någonting den senaste veckan.

men nu blir det andra bullar *citerar min avslutningspjäs* *sentimental* för NU har vi packat in våra typ 18 flyttkartonger (blir intressant att se hur vi ska rymma så mycket saker på 50 kvadrameter, men men..) på släpy så nu är det bara att fira midsommar (hahah, sitter just nu och äter körsbär med helt död blick och påsar större än pungar under ögonen) och vänta på att det ska bli imorgon, klockan åtta på morgonen (....) flyttar (!) vi nämligen till stockholm.

ikväll ska jag äta midsommarmiddag med elina + andra fina vänner *låter som kenza* vilket känns jättebra. måste ha fått bort denna baglady-look by then känner jag...