måndag 21 juni 2010

shopping

har nu varit och "vuxenshoppat". tog bilen till rusta och obs (glamour in my life!!!!) och köpte ett vitt strykjärn med rosa/lila detaljer. Köpte även en jävulskt dyr, men billagare än andra, helkroppsspegel (den hette "romantik" HAHA!), trettio vita plastgaljar (upptäckte nyss på min handlingslapp att jag stavat galGar. festligt...) och två helt vanliga handdukar till badrummet.

Och nu ska jag UNNA mig kaffe och banan. hade egentligen tänkt att äta tusen kakor, men inser att jag ej borde sockerchocka mig själv för mycket nu i dessa hetsiga tider. jag menar. det är redan tillräckligt mycket freakshow som det är.

JUSTJA. har även hittat en dragspelskurs till mig. den är dyr som skit, men det visst man ju redan. Aja. kan ej vänta tills jag får börja. som jag har väntat!!!!!!!!!