fredag 4 juni 2010

HELLO HELLO HASSAN

åh, ljuva humörsvängningar. jag och moa pratade nyss i telefonen, något som vi gör uppskattningsvis 15 gånger om dagen. denna gång lät samtalet ungefär såhär:

moa: alltså det är den här känslan när man provar alla sina kläder och bara "jag hatar mig själv, jag bara växer överallt och ingen tycker om mig..."
linnéa : ja, jag har legat i mitt rum och grinat i en timme for no reason och nu ser det ut som att jag har påssjukan för att jag är så svullen i ansiktet...
moa : har du pms?
linnéa: ja
moa : jag med. männen borde seriöst komma med gåvor varje gång vi har pms.

nu är moa påväg hem till mig för att vräka i oss onyttiga saker och se skräckfilmer där alla blir slaktade, alternativt tjejfilmer från åttiotalet.

kul med pms. ljuvt, som moa skulle sagt.

hejdå alla töntar som sitter i ring och spelar gitarr i täfteå ikväll.
kommer dit imorgon, tar med brödkniven *hotar*