torsdag 29 april 2010

BIKT

saker jag tycker i hemlighet men som är för fula att säga *ler* *fin flicka* *not anymore* :

- jag tycker generellt att det är snyggast att vara smal. det tror jag egentligen de flesta tycker, eftersom vi har lärt oss att det ska vara så. men det sticker fortfarande i folks ögon att erkänna det!

- jag ser ner lite på folk som inte har någon akademisk utbildning. detta skäms jag dock över, men alltså jag riktigt RYSER av tanken på att inte ha en akademisk titel och tycker egentligen inte man kan kalla sig typ journalist utan utbildning. *akademisk medelklass-komplex*

- det är sinnessjukt roligt med människor som sitter i permobil. DOCK på grund av permobilen och inte för att de är handikappade (NEJ orkar ej säga "funktionshinder" eller "funktionsnedsättning" eller "funktionsutmaning" och allt vad det nu heter)

- ....men i ärlighetens namn börjar jag ofta skratta när jag ser en handikappad, vet inte varför, det bara händer!

- jag tycker att kvinnor är bättre än män i 90 % av fallen.

- korta män är bland det mest oattraktiva jag vet. typ om kille_165_centimeter kommer fram man ba don't bother....

- jag tycker att religiösa människor är lite korkade.

- jag ser lite ner på folk som stannar i sin small town till hemstad, börjar jobba på sina föräldrars jobb och blir ihop med grannen. döljer dock detta med ett käckt "alla ska göra vad som känns rätt för dom" *ler skenheligt och elitistiskt*

- jag tror att alla vänsterkillar är slackers som köper öl och tjack för bidrag och inte gör ett skit för samhället *obs har fått detta bevisat obs*

-