söndag 11 april 2010

I KNOW THAT YOU WOULD LIKE TO BE ONE OF THE AMERICAN BOYS

lyssnar på name the pet/hanna brandén som jag älskar helt oironiskt. vill dock ej vara en american boy för jag hatar killar och usa. american boy = sämsta kombon.

återvände från stockholm idag och kände bara vad i....? är sugen på att fly småstadens bjärta tristess för en soft vecka i typ dubai? vill typ sola, dricka jättesliskiga drinkar och köpa sådana där fula souvenirer med palmer och delfiner i någon turistshop *overkill*....kanske ska använda mina sköna tiotusen till att finansiera detta! (tror dock fortfarande att jag ej kommer få pengarna..tror alltid att någon lurar mig)

jag och my girl elina hade iallafall jättefint + att jag fick träffa finaste maria och hennes jättesöta sambo sandra + att jag fick hänga med älskade victor som är så jävla bra och svartklädd och mörk och smart och bitter vilket är asbra för jag behöver aldrig känna mig som pessimist_91 med honom. vilket jag typ känner mig som med alla andra *bitterfitty*

"tokiga" saker som hände i stockholm:

- white trash /black trash-gänget som var på väg till bredäng *tjuvlyssnar* och snackade om coola droger HELA resan + att alla hade helt bisarra kläder och pratade FEJKAD blattesvenska. orkade ej. känner liksom : nej, du är inte cool när du skryter om din kompis som tog en överdos ? du är enbart tragisk.

- varför är det bara britter som raggar på mig? ORKAR EJ. jag hatar ju engelsmän. de är fula + bleka + tror att de ska få ligga ENBART för att de är engelsmän och det är så "charmigt" *spyr i min egen mun*

- att en kille från london sa att jag pratade engelska som en sydafrikan? hoppas detta stämmer, har alltid haft en dröm om exotiska rika diplomatkids från sydafrika...

- när jag och victor går förbi stadsteatern och så kommer det typ sju permobiler som kör ett streetrace?!?! kan säga att min medbloggerska hade DÖTT av denna syn. vill förövrigt ha en egen permobil.

annars hände typ inget konstigt som jag kan komma på just nu. allt var bara himla fint och lite vansinnigt som det alltid är när jag och E är i farten!

pus pus.