tisdag 13 april 2010

HONEY BUNNY

har nu tagit mig i stödkragen och skickat in anmälan till universitetet. om allt går som planerat och ingen har lurat mig *parra* så ska jag läsa modevetenskap till hösten. ÅH detta kommer att bli så fabulöst + ett skämt! hoppas på att alla andra är modebloggerskor med skor från top shop och jeansleggings *tar en giftinjektion* och att jag kommer att vara svart och djup och blek och bara referera till obskyra designers och diverse andra kreatörer inom mode och typ att min favvodesigner ska vara typ en kortväxt taliban från öknens minsta grotta! *originell tjej*

nä, skoja. men jag tror det kommer bli fantastiskt och hoppas att det bara kommer vara girls & gays som ska gå det!!!!

UPDATE:

fick nyss ett mail om att något gått fel i min ansökan. ÅH NEJ! kommer ej komma in på universitetet utan tvingas sälja majblommor (hatar majblommor, de är så jävla ugly) utanför solgrillen utanför lägenheten där vi ska bo.

P.S.

lurade skamlöst en tioårig tjej som sålde just majblommor idag. jag log skitsnällt och ba "nej jag har inga lösa pengar" men egentligen var min plånbok full av ljuva guldtior som jag sedan köpte godis för *kommer ej till himlen*