söndag 11 april 2010

så jävla förbannad.

läser på aftonbladet (okej låga kreddpoäng för att det inte är typ dn eller svenskan men whatever) om en 48-årig man som knivhögg sin sambo + sin sjuårige son till döds i torsdags. herre.jävla.gud.

nu jävlar räcker det. jag är så fruktansvärt helvetes less på alla jävla äckel till män (och ja, jag skiter FULLSTÄNDIGT i om ni tycker att jag är en generaliserande bitch för det ÄR nästan alltid män som våldtar, som misshandlar och som mördar. i ryssland mördas en kvinna varje timme av en man. sug på den ni.) som tror att dom kan bete sig hur fan som helst. jag tror på fullt allvar att typ 95 % av alla män har någon form av hjärnskada och jag är HELT seriös med detta. jag fattar inte vad det är som är fel med er.

och jag vet att det inte är män jag hatar egentligen, det är mansrollen och jag VET att "de flesta män är fina" men så fort jag försöker ha minsta faith när det gäller killar/män/gubbar/ så blir jag motbevisad. känner bara...orkar inte.

SÅ.JÄVLA.LESS.

moa honey : ska vi gifta oss och flytta till den där ön där alla dyrkar kvinnor och typ ser det som guds gåva att kunna bära bebisar i magen? *öppet frieri*

pallar ej att försöka vara fyndig i detta inlägg för detta är inte roligt någonstans.
*slipar kastreringskniven*