måndag 19 april 2010

MARIAWOOD

min nya idol och förebild : maria montazami.

alltså, tänk vad UNDERBART det måste vara att vara hon. typ softa runt i huset, (som ser ut som en vansinnig loppmarknad på 1500-talet) plantera lite rosor och dreja godisskålar. såg inte den där skålen väldigt mycket ut som en spya, förövrigt? ni vet, sådär lite rosa/brun/grön med svarta inslag. en gång spydde jag HELT svart, för jag hade precis ätit en hel burk svarta oliver. kändes lite fashion, faktiskt.

however, det bästa med maria är hur LYCKLIG hon verkar vara hela tiden. en skidjacka kan vara "det bästa som någonsin hänt mig!" och en drejkurs är liksom "det roligaste jag gjort!!"
+ att hon verkar vara så tacksam över sin familj och sina vänner. jag kan på riktigt bli rörd till tårar av detta! (obs, detta infaller oftast i samband med grav pms *inte*)

dagens bästa citat : "inte för att skryta, men det här är VERKLIGEN den bästa platsen för min godisskål" *målar på ett 50:onde lager läppstift och ler självgott*