tisdag 6 april 2010

PEPPY.

sitter och söker jobby. denna gång satsar jag högt och söker på hm och ba "åh älskar er ni är en stolthet för sverige" eller ok kanske inte så desperat. skrev dock något om min "respekt för varumärkets genomslagskraft både i sverige och utomlands" haha i die. min respekt för hm ligger typ på noll. den enda på rikt coola gästdesignern de haft är kalle lagerfeld (men honom ÄLSKAR jag) och deras kläder sys typ av enögda kvinnor i indien som inte får lön typ.
vill hellre jobba på något fancy ställe, men man får mätta munnen efter matsäcken som det så vackert heter. kommer dock inte ens få detta jobb. ska söka statoil nu.....(åh kan så se mig själv gråta på kundtoan över den dåliga hy som statoiljobbet skulle medföra, ser liksom hur fettet från korvarna OSAR upp i mina porer och vips skulle jag ha mer acne än blondinbella före roaccutan.)

försöker "peppa mig själv" (hahahah) med låtar som ska få mig att känna livets sötma och vilda äventyr. typ lady gaga, madonna och divserse cheesy shit från gamla åttiotalsfilmer, typ flashdance och dirty dancing.

justja. hamstern fluffy fick amputera ett ben idag. funderar på att tillverka en miniatyr-permobil som hon kan ha för sina vilda äventyr i hamsterburen.


I'M GONNA MAKE IT TO HEAVEN, LIGHT UP THE SKY LIKE A FLAME, I'M GONNA LIVE FOREVER, BABY REMEMBER MY NAME..

känner dock att de enda som kommer remember my name är kunderna på statoil i sommar och enda anledningen till att de kommer det är för att jag har namnskylt.

nä, nu ska jag "tagga till" och skriva några fler ansökningar. är typ beredd att slicka toan på mcdonalds så länge det ger lite stash. älskar min nya positiva inställning *pernilla wahlgren junior*

hejdå fittys.