lördag 17 april 2010

SPICE UP YOUR LIFE

läste om en senil gubbe som var föredetta proffsboxare och knockade en sköterska för att han trodde att matklockan var den där bjällran (vet ej det rätta namnet..sport = inte min styrka) som låter när en boxningsmatch ska börja...haha alltså varför är gamla människor så roliga? tänker på rullatorbråket som två tanter hade vid ica där moa bor. ååh, kommer alltid gräma mig över att jag inte fick skåda denna fantastiska syn, tanken på två old ladies som står och slår varandra med handväskorna och typ krossar varandras lårbenshalsar är så rolig att det saknar motstycke *sadist*

justja! måste nämna en sak jag hatar också *happy hippy* *not* : folk som tar kort på varandra när de sitter på toa, i tron på att de är "härliga" och har en free spirit. NI ÄR INTE SPEXIGA!!! bara äckliga och era lår ser tjocka ut när de trycks ihop på toaringen!!!

/ linnéa + moa i själen *alltid connected med min bästis*