onsdag 21 april 2010

PROVIVA HALLON/GRANATÄPPLE

idag fick jag göra ett AD/HD-test på psyk!!!! haha alltså om det är något jag INTE har så är det AD/HD, känner att typ okoncentrerad (hehe oki den stämmer lite) och överaktiv (HAHAHA) inte riktigt är min grej. testet var iallafall sjukt värdelöst, jag fick sitta framför en dator som såg ut som en mcintosh från 80-talet och klicka med musen när jag såg en siffra....åh orkar ej förklara men det var jättelamt + att sifforna var neongröna = not so fab!
jag fick även göra ett annat test där jag fick svara på 500 frågor, den bästa var "tror du att du är besatt av djävulen?". jag svarade självklart ja :P :D :)

HAHA, har ni förresten läst att niotillfem inte kan åka till sin pojkvän och "hångla i central park" *spyr* på grund av vulkanens vilda framfart? HAHAHAHAHA. jag vet ett skadeglädje = hamna i helvetet men det är någonting med detta som jag tycker är så fruktansvärt roligt!

nä, nu ska jag fortsätta dricka proviva - bra för magen! *hurtig*