fredag 16 april 2010

GUD

känner att mycket i denna bloggi handlar om gud på olika sätt. detta är mycket roligt eftersom både jag och moa-toa (åh bästa rimmet, synd att jag aldrig kunde använda det eftersom moa är min bästis *vägrar lämna lågstadieuttrycken* och hade blivit ledsen) är ateister.
moa är dock ÄNNU mer ogudaaktig, hon är inte döpt och hennes föräldrar är inte gifta *haram haram* så hon är en sann bastard!!!!!!!
innerst inne har vi dock ej gett upp tron på frälsning och evigt liv! har tillochmed tagit nattvarden en gång när jag var fjorton. blev asbesviken för att vinet var alkoholfritt och där och då tog min kristna karriär slut. har bett till gud en gång i mitt liv, det var när jag var 7 och ville ha en surfarbarbie. fick den ej.

min favvoreligion är dock islam eller katolicism. hatar buddhism, det är för estettöntar som tror på peace, love & understanding.