onsdag 21 april 2010

vem kom på vulkanens namn.....

Ändå att vulkanen heter Eyjafjallasjökulls. Undrar om den som kom på det fick inspiration efter att ha slagit näven i tangentbordet av ilska pga av männen och sedan ba åååååh UPPENBARELSE!!! Förresten slog jag sönder ett glas i diskhon nyss. Det var också pga av männen *skoja* *tappade det**inte*

Alltså seriöst. Jag är SÅ less på att söka jobby nu. Känner bara okej satan jag ger upp och horar. Typ. Men dock så MÅSTE jag ringa och vara trevlig (läs: smöra/slicka röv i desperation) för en kvinna som har hand om ett företag inom hemtjänsten *hoppas på söta tanter i färgglada permobiler*. Kvinnans efternamn låter som mansneuros och hon pratar fetaste stockholmskan på telesvararen. Blev typ rädd plus fick en chock eftersom jag varit omringad av bönder hela veckan *svingar en högaffel över huvudet och sjunger beatles*