söndag 4 april 2010

I WANT CAANDY

Eftersom vi flyttar till efterlängtade Stockis nu i sommar håller jag på att söka jobb. Och vilka jobb jag söker! *flinar förnöjt* Bland annat söker jag ett jobb där man ringer till företag för att pracka på dem godis (vet att detta jobb är som gjort för mig!! Sjunger bara som Aaron Carter ” I WAAANT CAAANDY CANDY IN THE MORNING TIME, CANDY IN THE HOT SUNSHINE woho woho!“). Något jag verkligen INTE söker är till cykeltaxi. Vilken misär liksom!!! Jag kan verkligen se mig själv trampa som fan själv i uppförsbacke med darrande ben och en fet cykelhjälm gungandes på mitt tunnhåriga huvud. Och just när jag nästan tagit mig uppför den otäcka backen skulle jag tappa balansen och studsa ner i kanalen med vilda svettfläckar under armarna. Känner helt enkelt att jag förtjänar bättre.