söndag 16 maj 2010

BLOGGEN DÅRÅ

ska förklara några saker kring denna blogg, eftersom vi på senare tid upptäckt att vi faktiskt har läsare (!!) *hybris* :

- den här bloggen skrivs av mig (linnéa) och min bff tillika blivande sambo moa. om man vill veta vem som skrivit vad får man helt enkelt söka i stjärnorna efter svar (eller bara kolla på vem som använder gemener och versaler korrekt...*dyslexibarn*)

- allt vi skriver här är hundra procent seriöst och allvarligt. skriver jag att jag hatar tjocka och fula människor så menar jag detta till fullo. sarkasm och ironi förekommer EJ i denna blogg!!!

- förklaringen till namnet 'kinamaten' går att hitta i ett inlägg som heter "sundsvall/chinatown". kortfattat går det ut på att moa är en snål fan som hamstrar mat värre än min lillasysters fula hamstrar.

- "jag kan inte sova utan min hiphop" är en referens till vår favoritlåt of all times : rapparen sophia som framfördes i lilla melodifestivalen (L) (L) <3<3<3. sök på spotify och inom några minuter förstår ni varför!

- you know you love me XOXO /gossip girl