söndag 30 maj 2010

LÅT DIG VÄL SMAKA:

såg precis på bridget jones dagbok. älskar den eftersom bridget = lika vansinnig som jag ofta känner mig men på ett roligt sätt.
however! i en reklampaus så var det en sjuk reklam för kroatien (alltså älskar hur de liksom försöker på bort kroatiens halvsjabbiga stämpel genom att propagera för att det är "det nya grekland" typ. men sällan...*älskar grekland* *har bott där*) där de bara "stek en stund" med sjukt förförisk och lockande röst! alltså HAHAHA. värsta argumentet ever. STEK EN STUND. haha dör. tänker kärring med fem liter sololja och en häftig, leomönstrad bikini + läderansikte.

påminner mig om ett roligt fotografi som finns av mig och min medbloggis moa, när vi är i södra frankrike. på bilden ser man hur alla ligger och lapar i sig solens sköna strålar, förutom jag och moa som sitter i skydd av en stenåldersmur inlindade i handdukar och med en bok i våra bleka nävar. vi såg ut som spöken ungefär, vilket de franska ungdomarna som låg och stekte bredvid oss inte missade en chans att håna.
synd för dem att jag förstår franska.

steka = inte min och moas favorithobby. vi gillar att koka mer :) *dålig ordvits*
åh alltså ordvitsar = mitt hat. (förutom när leopold drar dem, för han är ordvitsig på riktigt).