söndag 9 maj 2010

mona och fredde

jag gillar inte mona sahlin och det beror INTE på tobleronegrejen, satan vad uttjatat den grejen känns + att jag jämt blir sugen på toberlone när jag ser henne! tack för den, mona *getting fat*

nä. anledningen till att jag inte gillar mona sahlin är för att hon ska verka så jäkla down to earh och som en medelsvenne. vilken hon är, men ni fattar. typ som när jag såg henne i ett teveprogram och hon bara "ja, jag har ju också testat att röka gräs (hatar folk som säger "röka gräs" förövrigt) när jag var ung" *busigt leende och glimten i ögat* känner liksom, är det hennes sätt att verka folklig eller försöker hon bara leka crazy rebel? orkar inte.

obs, gillar inte fredrik reinfeldt så värst heller, men kommer alla gånger rösta blått i valet i september. ska gå och kamma min pudel nu *östermalmskärring*

skoja. jag är folkpartist. detta tycker många människor är hysteriskt roligt och märkligt. fick härom veckan höra följande argument för varför man inte ska rösta blått : "men det är ju som att rösta mot kärleken!!!!!" jepp, jag är mot kärleken och det kollektiva, älskar att sköta mig själv, skita i andra och se hur mina pengar växer på banken!!!! *hade krösus som favorit i bamse*

+ att blått är en snyggare färg än rött. jag är så ful i rött.

UPDATE : är det inte förresten väldigt märkligt att det alltid är kommunisterna - som säger sig vara så förbannat "en för alla, alla för en" och att alla ska bidra till samhället - som lever på bidrag, super fem gånger i veckna och har noll ambitioner och typ konstnärskomplex? har fått detta bevisat several times, särskilt bland killar som är 20+

nä. jobba, förfan. hatar dagens ungdom. *bitter*